bekgraund

Iklan Lagi

Friday, April 5, 2013

MIHAS 2013

Salam Jumaat semua... hari ni nak tepek pasal MIHAS 2013... walaupun aku x terlibat lansung dengan IBM / OC MIHAS 2013.. tapi aku terlibat secara x lansung... kali ni aku jadi Trade Visitor...ngeh ngeh ngeh ☻☻☻... exhibition buat kat KLCC Convention Centre dari 3-6 April 2012... so 1st day masa OC aku teman fie... sbb die coti ekjem 2 hari... kononnyeee aku pon malas nak jalan dah.... sekali hari ni aku telah diraCun oleh 'mother six' aka mak nam & juju.... adoiiiiii.... mmg siap sedia laaa untuk membuat pelaburan.... adeh deh deh.... ok lah jom tgk gambor...

1st day....jumpe Duta Nur Kasih..Tiz Zakiah

Todei... jalan² lagi

haaa ko hade tengkolok ayam,,,,
hasil tangkapan hari ni...phewwww
pau best mas 3 bungkus RM10
Dim Sum Bestmas 3 Bungkus RM20
Kurma Mariami RM25
Kacang Gajus RM15

Tq to mak nam & fifie... sbb gambar dari sumber kamere henpon samseng korang.. heee

No comments:

Post a Comment

ske tak entri kite?.. sila la komen