bekgraund

Iklan Lagi

Monday, June 24, 2013

CrAZy HaZzY

Semalam bacaan IPU kat kampung aku Muor dah tahap kritikal...
Hari ni aku rase Key Ell pon macan nak kritikal jek...
Cer tengok gambar² ni... aku amik dari opis aku pukol 1.20 ptg tadik

Pandangan Depan
Cer Carik Masjid Wilayah??

Padangan Belakang
Cer Carik Kuarters Kerajaan & Lebuhraya Duke??

Pandangan Tepi
Cer Carik Plaza Tol Duta??

Haa ni semalam masa aku pegi JJ Wangsa Maju
Kat parking atas bumbung...sekitar pukul 3 ptg... 


ada macam kat genting tak?? heee

rase macam dok dalam awan
seperti di kayangan..heee ☺☺
Apa pun sama² la kite berdoa supaya hujan turun
supaya dapat hilang kan jerebu... Amin.
Pesanan untuk sumer.. 
minum air masak banyak²
sentiasa duduk dalam bangunan/rumah
jika keluar.. sila la pakai  mask




No comments:

Post a Comment

ske tak entri kite?.. sila la komen