bekgraund

Iklan Lagi

Thursday, September 29, 2011

jOm MasAk² : KaP kEk SeGeRE

Hari senin lepas aku coti bawak mak pegi HUKM... tapi balik awal la pulak... tengahari dah sampai rumah... bese 4 ptg baru sampai ... sbb tak tau nak buat apa kan... tibe² mood nak masak² mari pulak... aku pon ingat nak buat chocolate cake... memandangkan barang² ada kat umah... sekali bila tengah carik² barang... leh lak terjumpa sesuatu.... terus tuka jadi mende lain lak...heheh

ni la yang aku jumpe... beli masa MIHAS aritu... ikut jek arahan kat belakang..senaang bangatt

taraa.. kapkek sedang dibakar..... lemuihh jerk...☺

inilah hasilnye setelah di touch up...
ini la first time aku buat kapkek.... tp masa bukak tepung kapkek tu aku ingat kapkek cekelat... sekali tepung puteh jek.... aduyai.. terpengaruh dgn gambo..heee.. sib baik ade coklat bar.... aku hancur² kan gaul sekali... jadi ada ler perasa cekelat tu.... pastu aku letak toping cekelat.... haaa baru la mavezessss....yummy yummy.. sape² yg dah rase amacam...sedap tak? ☺

No comments:

Post a Comment

ske tak entri kite?.. sila la komen