bekgraund

Iklan Lagi

Monday, October 24, 2011

kOnVokEsYeN

salam senin... heee hari nie aku tak keje sbb aku pegi konvo.... wah hebat ko sally... tak belajo tp sebok nak konvo...heee... aku penah konvo laaaa.... dapat anugerah lagik tau... hahaha masa zaman tadika KEMAS... dapat Anugerah Kanak-kanak Terbaik lagik tau (aku pon tak tau kenapa aku dapat anugerah ni...dah la selalu datang lambat...heee) actually hari ni hari graduasi kazen aku kat UiTM Shah Alam... mak sedara ajak mak teman masuk dewan... so aku pon ikot la... sbb macam malas nak keje hari senin.. sambil2 leh cuci mate....heeeeee.... kazen aku grad dip die... die sidang pagi... bos aku pon konvo hari ni...tp sidang petang... hee x jumpe lak td.... kalo panjang umo leh pegi tgk kazen aku konvo lagi sbb die sambung buat degree kat sini gak... aku? ntah bile nak further study.. ada gak teringin... tapi... tapi.. heeeeee... k la... jom layanzzz gambar..

mungee untuk adek yimahh... from kak da & aidil... cantek tak aku pilih..heee
heee gambo depan Dewan Agong Tuanku Canselor... verangan dulu....
adik yimah baru kuar dari dewan...yeay...dapat mungeeee
gambo dengan family yg dtg.. dari kiri mak ndak, mak ngah, ayong, yimah & cik sally sweet..heee
congratulation adik yimah... teringat lak zaman dolu2... huhu... aku bagi adik yimah Chocolate Moist Cake... sedap tak?... yummy...yummy... gambo ada... tp dlm henpon lak... nantik aku uplod sekali ngan resepi..yah yah yeay... 

No comments:

Post a Comment

ske tak entri kite?.. sila la komen