bekgraund

Iklan Lagi

Friday, October 14, 2011

VCO

VCO... Versi Cantek Olwayzz...hehheh... apa²lah kan kalo bab² mengarut nih...hehhe... mesti korang pernah dgr pasal VCO... Virgin Coconut Oil... dah lama nak buat entri pasal VCO ni... tapi asyik lupe jek.. ditambah dgn M yg banyak dlm badan nih...hahha... k la bebalik dengan VCO tadi... aku selalu gak dgr org cakap² pasal VCO... tp buat endah tak endah jek sbb rase macam tak penting... satu hari terjumpe blog yg cerita pasal VCO... aku kabarkan kat geng divas aku nak try bende nih... dorang pon kata nak try. jugak.. dan secara kebetulan mak nam ada kenal stokis VCO ni (member jumpe kat klinik pakar katanya..hehe)... kire mak nam agen laa... hahaha... memula mcm ragu² gak nak makan... sbb die kan minyak kelapa.. tp status dara lagi... hahaha.. tp sbb bile baca kebaikan VCO ni.... terus teruja dan nak tgk sejauh mana keberkesanan VCO ni... sehingga hari ini aku telah makan VCO Softgel botol yg ke-4... kali ni betol² disiplin... sbb nak tgk kesan kan.... dan memang ada perubahan... rasenye kesan die bergantung pada orang.... ada yg cepat...dan ada yg lambat... tapi kesan yg aku rase......
  • malam tidur lebih lena.... masa nak bangun pon senang... 
  • kulit tumit yg kasar² makin kurang
  • masalah penghadaman/sembelit berkurangan..
  • kulit muka dulu oily sgt... sekarang dah kurang sket.. 
  • jururawat² dah kurang... time nak dtg bulan ada laa sesat..tu normal la kann...heh
  • bekas² jururawat makin pudar...
  • muke dah tak kusam....
  • cergas sepanjang hari....ceria beria... takde la letih lemau...
itu yg aku rase laaa.... orang lain mungkin rase berbeza... hahha ni kire testimoni laa... so sesiapa nak try  Catalyst VCO Softgel ni leh la contact NORAINI ABDUL HAMID (mak nam ni aku dah kire promote produk ko... jgn lupe bg komisyen... hahah... kalo ko jadi stokis jgn lupe aku duta ko sbb aku pelanggan tetap tiap² bulan.... haha  ☺) Catalyst VCO ada gak produk lain.... tapi aku baru cuba 1 ni... ada gak nak try produk utk rambut menawan..... tungguuuuuuuuuuu.... i'll try...heh ☺

haa ni laa dia VCO Softgel... mari la cube...☺

************************************

3 comments:

  1. aku ada order ngan sorang brother ni, sampai skang tak dapek2... mecik tau.. aku order ngan kamu bleh?

    ReplyDelete
  2. saya pun dh try..
    mmg terbaeeekkk seh!!!

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen