bekgraund

Iklan Lagi

Wednesday, June 13, 2012

KuRsUs LaGi

Kursus Akauntabiliti Dalam Pengurusan Kewangan
Hotel Mutiara, Johor Bahru
28-30 Mei 2012

salam petang rabu... dah lama benor tak hapdet... very bz lorr...
hari ni nk tepek gambar masa pegi kursus kat Jay Bee.. Gerek Seyhh..
JB tempat jatuh lagi di kenang... sangat² rindu zaman itu...
apapun JB tak de perubahan sangat pon...
tapi ada beberapa tempat yang dah berubah.. dulu aku selalu lepak Pantai Lido..
makan steamboat cucuk² dengan geng malam² time tensen study..hee
tapi sekarang pantai dah tak de.. dorang dah tambak besarkan jalan..
dulu aku selalu main boling kat Plaza Bestworld
tapi sekarang tempat tu dah tuka nama 'Danga City Mall'
tempat jual² barang elektrik & IT...
dulu tempat paling panas... HP aka Holiday Plaza.. sebelah hotel aku jek
dulu nak carik software ke.. games ke.. vcd ke.. sume ada kat cni
murah dan berbaloi... tp sekarang dah lain... banyak kedai baju² K-Pop
dan ada jugak kedai dvd... heheheh terbaekkk...
tp kene masuk bilik dulu...opsss... cuak japp...heee
dan aku jugak sempat pegi Stulang Laut...
dulu kat cini ada jual barang bebas cukai... sekarang tak pasti
selalu gak dtg dulu sbb nak makan kepsi atau pizza hut tanpa tax..heee
lepas tu kat sini gak ada jeti feri nak pegi Batam...huhuhu sila bawak passport ok..
dulu banyak gak lori² steamboat dan warung² seafood tepi laut
tapi sekarang sume dah berubah... tak semeriah dulu
dan sempat jugak aku naik bas kat sini.... adoyaiii mmg tragedi betoll
naik bas pegi Plaza Angsana... tempat aku lepak + lating² dulu².. hahaha
tapi yang paling aku frust menonggeng
bila tempat shopping kat Danga Bay dah takde.... demmmm
yang tinggal hanyalah tempat makan dan Fun Fair... adoyaiii
kat situ jek laa tempat nak beli souvenir utk kawan²...
so sori laa geng... keciwak aku...
apa pon JB banyak kenangan buat aku...
hope leh dtg lagi jumpe kawan² yang sgt² aku rindu...

 ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

4 comments:

  1. patutlah dh lame x nmpk akak..hehehe..bestnye dpt kursus jauh2..kitorg ni?kt sini2 je la..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee ada jek sue.. tp x sempat nak hapdet.. bz bz bz

      Delete
  2. hahahaha....sebaik kte x tjebak dgn amazing race kome bsame bas tuh...mwahahhaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huh diam laa ano... hehe tp best apa... kat Key Ell pon tkde amazing race tau... kekeke

      Delete

ske tak entri kite?.. sila la komen