bekgraund

Iklan Lagi

Friday, May 25, 2012

fAmiLy DaY MiTi & aGeNsi 2012

HARI KELUARGA MITI & AGENSI 2012
TAMAN METROPOLITAN, KEPONG
19 MEI 2012
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Hari ni nak hapdet pasal cite sabtu lepas..
cite pasal famili day MITI & Agensi
heee actually aku tak rancang pon nak pegi
sbb hari tu aku ada lawan boling jugak..tp petang
tapi sebabkan oni aka mak6 beriye mengajak
aku pon pegi lerr... sebb ada Upin & Ipin
lagi pun dah dekat ngan umah..
ni mengalahkan budak².... sebok nak bergambor ngan Upin Ipin..hee

sempat gak mak6 bergambo ngan menteri....


cik nee pon datang gak bawak anak² hasya & keba

Tahniah!! Matrade menang khemah terbaik
tengok laa tu.. main game macam budak²... tapi x abes pon kupon game
Acara berlangsung sampai tengahari jek..
sume agensi ada buat gerai.. ada jual macam² makanan
Tahniah gak kat team Matrade FC yang decor khemah
sbb menang "Gerai Tercantek"
tapiii sape yang balik awall rugiiii....sebab
KFC lebih banyakkkkkk
siap bawak bekal balik umah.. tak payah masak
Errrmmm agak² opis aku wat family day kat mana ek??? ☺☻

2 comments:

  1. kita balik awal kak..sbb ade performance kt shah alam..berchenta nk tggu kehefci tu diedarkan..hehehe.. :D

    ReplyDelete
  2. aku rasa ada dua org dewasa berangan budak yg beria dgn upin ipin tu..heheheheh :P

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen