bekgraund

Iklan Lagi

Wednesday, May 2, 2012

ThAnk YoU Allah

Alhamdulillah
Syukur kerana aku masih lagi boleh membuka mata hari ini
Syukur kerana aku masih dapat menikmati nikmat kurniaan Allah
Syukur kerana aku masih boleh melihat ibuku tercinta
Syukur kerana aku masih ada kawan2 yang aku sayangi
Syukur kerana aku masih lagi sihat

Terima kasih Allah kerana Kau panjangkan usiaku
Terima kasih Allah kerana Kau beri aku rezeki
Terima kasih Allah kerana Kau beri peluang untuk aku perbaiki diri
Terima kasih Allah kerana Kau masih beri aku petunjuk dan hidayah
Terima kasih Allah kerana Kau beri aku kekuatan untuk aku teruskan hidup
Terima kasih Allah kerana Kau tahu apa yang terbaik untuk ku

4 comments:

  1. syukur alhamdulillah...
    (besday akak ke semlm? huhuhu..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeeee ☺☺☺ ☻☻☻☻

      Delete
    2. hehehehe..happy belated birthday kak..may Allah bless u..may ur wish come true..stay sweet!! ^_^

      Delete

ske tak entri kite?.. sila la komen