bekgraund

Iklan Lagi

Thursday, May 10, 2012

mAkAn² cARi pAsaL 2

Salam sendu sedan... macam takde mood nak buat keje hari ni... adakah kerana pembawakan tengok cite Kuch Kuch Hota Hai malam tadi?? hahaha mmg aku tgk... tapi lepas tu Shahrukh Khan tgk aku balik... tak tahan mata aku nk tgk sampai abes... tapi sempat tengok scene Anjeli dikecewakan Rahul... Anjeli terus balik kampung... kekeke sentap!!! tapi aku ske lagu time tu... huhuhu memang sendu..hehe

Ok la hari ni nak cite pasal semalam... aku pegi menunaikan hajat yang tertangguh... masa kete aku rosak radiator bocor hari tu... dah janji nak banjer dorang makan.. yer laaa sebagai tanda ucapan terima kasih aku kat dorang... yg dtg dari opis... yg datang bawak ayor... yg teman tunggu pertolongan datang... heheh... tapi semalam 3 orang jek dapat pegi ... sebabkan dah hajatkan... pegilah jugak... yang lagi 2 orang terpaksa tunda hari lain... sebab ada masalah yang tak dapat dielakkan katanya... so aku bawak dorang ni g makan satay kat taman permata, hulu kelang... huhuhu pegi sana dengan hujan petus... makan pon dalam hujan lebat.. dengan kilat petir bagai... tapi kiterorg belasah jek satay panas²... heeee ntah bape cucuk aku bantai... kebetulan mmg teringin nak makan satay... kedai ni kalo ko pegi sabtu ahad... mmg ramai... aku penah bawak ustajah... sampai ustajah hangin sbb satay tak dapat²... tp bagi aku satay die sedap laa...


jadiknya lagi 2 yang tak dapat join tu... nantik kite pegi lain hari... huhuhu.. kite nak pegi makan mana ek?? ermmm ermm ermmm heeee ☺☺☺

2 comments:

ske tak entri kite?.. sila la komen