bekgraund

Iklan Lagi

Wednesday, May 2, 2012

bErBaLoi2

alkisah kelmarin aku telah membuat pelaburan...
bagi sesetengah orang mungkin satu kerugian
tapi bagi aku mungkin tak bape nak rugi laa... heee
memang dah lama teringin nak beli
tapi sbb dulu aku tak aktif lagi
tahun ni aku dah mula bergiat aktif
so kene pakai selalu... jadiknya ia satu kepeluan laa
so hari tu aku pejamkan kan mata...
hulur jek $$$$$... heeee
dan terimalah...
kasot boling pertamaku heee
yeay... lepas ni takde nak ngadu2 sakit kaki
sebab pakai house shoes...
sangat comel dah selesa..
finky lagik...
nanti nak carik tali fink
baru laa sweet..
lepas ni kene main bagos2 la
tak saba nak pakai masa liga WBC &
Kejohanan Boling MAKSWIP 2012
heeee


tadi dah rasmi masa trening
huhuhu haritu dah usha2 beg tarik.. cantekkk
kene kumpul wet lagik laa
heee

2 comments:

  1. cantiknya! simple but nice..mesti mahal kan...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee sue... mahal tapi tak bape mahal.. tapi x der pilihan design lain.. ada bekenan yg lain... tapi tak selesa... yg ni lebih selesa... dan kiuttt..hee

      Delete

ske tak entri kite?.. sila la komen