bekgraund

Iklan Lagi

Friday, July 20, 2012

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan



Wahai Sahabat²ku
Aku hanya manusia biasa
Terkadang tidak sengaja terlepas kata
Terkadang tingkah laku menyinggung jiwa
Terkadang marah tak tentu hala
Terkadang bergurau sampai ada yang terasa
Terkadang ada juga termengata

Wahai Sahabat²ku
Maafkanlah aku jika aku terlepas kata denganmu
Maafkanlah aku jika tingkahku menyinggungmu
Maafkanlah aku jika aku pernah marah kepadamu
Maafkanlah aku jika kau terasa dengan gurauanku
Maafkanlah aku jika aku pernah mengata kamu

Ya Allah
Aku bersyukur kepadaMu
Kerana aku telah bertemu lagi Ramadhan tahun ini
Redhalah dan terimalah segala amalan²ku dan sahabat²ku
di bulan Ramadhan yang penuh barakah ini
Kau ampunkanlah segala dosa kami yang telah lalu
dan aku berharap akan bertemu lagi Ramadhan tahun hadapan.
Amin

Selamat Berpuasa

No comments:

Post a Comment

ske tak entri kite?.. sila la komen