bekgraund

Iklan Lagi

Friday, June 27, 2014

ToLoNg IkLaN : BuTiK StAnZaStyLiska

Salam sahabat² yang tersayang
Tup tap tup tap lagi 2 hari nak masuk bulan Ramadhan kan...
Bulan yang penuh barakah... semoga Allah kurniakan kesihatan kepada kita
supaya dapat beribadat dalam bulan yang istimewa ini...

So bila dah tiba bulan puasa... mesti ramai yang dah mula carik baju raya... kan kan
Kebetulan sabtu lepas aku berkesempatan singgah di Butik StanzaStyliska
Kazen keje kat butik tu... so aku pon tolong² la die promotekan butik tu...
Butik ni jual baju² PLUS SIZE... khas untuk orang yang saiz besar.....
So sahabat²ku bersaiz besar... sekarang korang boleh menggayakan fesyen terkini...
Harga sangat berpatutan.... Jom tengok antara koleksi baju kat situ....
modelnya adalah kazen saya... heeee....

Kanan Bawah : Yimah menggayakan Korean Lace Top & Skirt A Cut

Jubah dress & Peplum pun ado....

Heee sempat posing dgn ustajah kat dalam butik..

Wif Liyit@Butik Stanza Styliska Shah Alam
Liyit... aku mintak ijin curik gambar kat fb ko... heeee


Kalau nak tengok koleksi terkini dari StanzaStyliska boleh datang terus ke butik di

No 42, Jalan Plumbum N7/N, Seksyen 7, 
Shah Alam
( satu kawasan dengan Jakel.. bersebelahan dengan restoran Belanga)
G-29, Jalan SP 5/5, Taman Serdang Perdana, 
Seri Kembangan

Atau datang jenguk di facebook dan Instagram

 stanzastyliska

Ok kawan-kawan
Selamat Membeli Belah ;)


2 comments:

  1. jom tengok page www.facebook.com/muslimahsenoritabista untuk pilihan pakaian pada harga murah :)

    ReplyDelete
  2. Qassim University-College of Pharmacy
    Presently College of Pharmacy is training Pharm D students in two consecutive semesters in addition to a summer semester per year. For the successful completion of Pharm D program students are required to complete ten levels, in addition to a pre-pharmacy preparatory year and a hospital based clinical internship.

    QassimUniversity

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen