bekgraund

Iklan Lagi

Friday, October 31, 2014

MiNi FaMiLy DaY AcCoUnT CrEw

Salam sume... heee
malam tadi mimpi soh hapdet blog yang nan hado ni... ahakss
so memandangkan poket pon tak bape nak kembong sebab gaji awal... jadiknya aku duduk kat tempat jek laa waktu lunch sehingga hari gajian... ngeeeee... jadik boleh leeerrr aku godek² belog suam² kuku ni... bahan aku nak hapdet hari ni nak kata baru pun tak bape nak baru... so layan kan je laa yer...☺

Mini Family Day Account Crew dirancang masa sebelum puasa lagi... ni kire macam reward untuk staff akaun laaa yang bertungkus lumus keje.. ahakss .... maklumlerrr tiap² tahun kene hadap closing... hadap odit... hadap macam² laa... lagi pun dah lama kan opis x buat family day.... hew hew hew... last buat tahun 2011... mula² cadang 2 tempat ... Bayou Lagoon Resort Park dan Gold Coast Morib Resort.... tapi kami pilih Gold Coast Morib sebab dekat nak pegi... aku pun dah lama x pegi Morib... dulu pegi masa sekolah rendah kot...hahahha....

Aku macam biasa bawak mak aku... pastu ajak family kazen aku.... dulu dorang ada ajak pegi tapi x jadik.... so aku ajak jek laaa dorang join.... lagi pun kalo mak aku pegi sorang mati kutu die... ada mak ndak boleh la jadi geng borak.... heee... kebetulan kazen aku nak bawak anak dia main air... haaa elok laaaa... ada geng baru happening... heeee... 

Program yang kami buat simple jek.... program untuk 2 hari 1 malam ... check-in... petang kami ada sukaneka... lepas tu sume aktiviti sendirian berhad.... nak buat BBQ mahal pulak kos nya... so malam boleh laaa jalan² pantai Morib... ada gerai makan... kalo x nak keluar boleh laaa berendam dalam jakuzi... jalan² sekitar hotel... ada steamboat... ada karoks... ada spa... ada pokok lampu² macam i-city... boleh laaa kalo bosan dok bilik...jom layan gambar...


Ketibaan keluarga akaun...
Sambut besday anak kak Zaiedah sekali... Hepi Besday Syahira

Hadiah untuk sukaneka nanti...
Sesi beli & bungkus dilakukan bersame2 oleh staff akaun

Pantai Morib yang dah berpuluh tahun x pegi..
Wif adik Yimah... pose dulu sebelum games

Acara pembukaan... joget lambak... hahahah

Sukaneka untuk kanak-kanak..
Jangan risau yer adik2.... semua dapat hadiah..heee

Sukaneka dewasa.. Wrap The Mummy...
Yeayy team oren menang...dapat selimut...

Tarik Tali... Lelaki Akaun vs Suami2 Wanita Akaun
apapun team akaun tewas... team suami2 jugak gagah... heee

Water Bomb... Team Oren menang lagikk...

Team akaun berposing....

Game dalam air untuk kanak...
Dewasa pun ada tp x der gambar pulak...

Jom terjun kolamm....

Wif kazen & anak buah Hafiy....
Uwaaaa giiliiii...passhiirr giliiii.... nakk masuk rumahhh...
lawak laaa anak buah sorang ni...hehehe

2nd day... free & easy... layan Hafiy lagi...
berendam sampai kecut...hahaha

hahaha macam aunty jek yang lebih dari hafiy...ngeh ngeh ngeh

wif family...mak, mak ndak, yimah, kak da & si budak bijak Hafiy...

Walaupun family day ni simple jek... tapi okla untuk unit punya family day... tapi kalau untuk ofis punya family day maybe x berapa sesuai sebab water park kat sini x besar mana pon... lagipon laut pon x bleh nak mandi... tapi aku nak komen la hotel ni.... bilik memang besar... cantek dan selesa... siap ada jakuzi.. tapi jakuzi aku bubble dia rosak... ada satu je berfungsi... sian mak aku x dapat rase jakuzi sebenar... heheh... pastu ada bilik yang tak ada penyidai... lagi satu masa aku jalan2 dekat area tepi laut... ada bau reban ayam... adehh... pening kepala jap... apa pun aku bagi 3 bintang untuk percutian di sini...

Ok setakat ini dulu laporan tertangguh dari aku... hew hew hew
Oooo lupe... TQ kepada tuan punya gambar... adik yimah, ija & aizal....

4 comments:

  1. kalau nengok pada gambar..memang nampak kau lebih dari budak² tu kak za..ahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah... nak soh budak tu gelak... tp tk berkesan.. hehehe

      Delete
  2. family day maksud family sendiri ke atau kengkawan tempat kerja dan family memasing?? wat family day aku pun best gak... ramai kemain tu...

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen