bekgraund

Iklan Lagi

Friday, July 29, 2011

bALik kAmPuNg

Tghari smlm masa tgh sibuk meraikan jamuan atlet2 matrade.. Mk kol aku.. Katanya pak long masuk wad kt kg.. Mak ajak blk kg.. So mlm td aku balik muar.. Smpai kg pkl 1pg.. Huhu letih btol sbb letih sukan agensi pn x abes lg kan... So hr ni aku amik cti... Lgpun next week dh start pose.. Mggu ni jek la nk pg lawat pak long.. Tghari aku gerak pg Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar..kebetulan mk ndak & liyit pn dh smpai.. tgk pk long agak lemah gak la.. Maybe doc bg ubt bg die rehat.. Pak long mmg dh lama sakit.. Tp kali ni mcm terkena stroke.. So die mcm x boleh nk ckp.. Kazen aku kta kat otak mcm ada pendarahan.. Ermm harap2 doc dpt la buat sesuatu.. Ptg aku smpat pg rumah makcik..dh lama x jmpe dorang.. Lgpun aku x tgk lg ank kazen aku syaza & anip... Wahh comel giler.. Smpai2 terus terkam die.. Dh bijak dh.. Ajak main2 bubbling.. Hee.. Ptg aku pg tgk pk long blik.. Dan mlm ni aku nk blik KL dah.. Esok keje daa.. Ermm x dpt la tgk bola Mesia vs S'pore.. Harap mesia buat yg tebaekk.. Harimau Malaya BOLEH...

MUAR bandar maharani.... baru turun jambatan Sultan Ismail

Tempat Lahir aku... dulu Hospital Daerah Muar

Sekarang Hospital Pakar Sulatanah Fatimah

dengan anak kazen.....Hadif Amjad

☻☻☻☻☻

4 comments:

  1. hahaha kak za kita yang kil 'bohsan la'. hahaha.

    harap pak long kak za cpt sembuh. amin

    ReplyDelete
  2. huhu fie bosan sbb x der geng bas sekolah ek...heee

    ReplyDelete
  3. aku pernah stay kat traders hotel. kau mesti tahu kan...

    ReplyDelete
  4. sherry... tau... dulu bangunan tu UMNO punya... lama kosong... pastu baru laa buat hotel....

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen