bekgraund

Iklan Lagi

Monday, July 4, 2011

jUaLaN gUdAnG VaNtAgE


korang suke tak barang² Vantage... aku mmg sgt suke giler... mak aku pon sama... kemarin aku ternampak iklan dalan telebisyen... ada jualan gudang Vantage dari 1-31 Julai 2011... kalo nak tau iklan lebih lanjut.... tengok sini... aku ni mujurlaaa bergaji nan hado... lagi satu kalo rumah aku besar... dapo besar... buleh ler nak beli vantage nih... kalo tak ada gak kotak² vantage ni duduk bawah katil... tak pon jadik kan meje.... kalo nak pakai terus jek amik dari kotak...heheh... setakat nih aku ada tea set jek... tuh pon bukan jenama vantage... tp ala² vantage ler... dapat gak merasa dari tak ader.... kalo nak beli set dinner sume tuh aku rase x perlu kot... pinggan arkopal (dulu glemer jenama nih...siap jadi dealer lagikk...hehehe) mak aku pon banyak lagi tak pakai dlm lemari...hehehe... time raye baru nak korek balik hehehe.. sape² berminat leh la pegi..

1 comment:

  1. Sally Letop...I follow your Blog...!!!
    Cerita Vantage ni..Kilangnya ada di Petaling Jaya...Aku & Wife dah 3-4 kali pergi sana..
    Setakat ini ada Tea Set & Dinner set aje..
    Itupun simpan coz takut anak aku pecahkan maklumlah anak masi kecik lagi...

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen