bekgraund

Iklan Lagi

Friday, April 20, 2012

aKhiRnYa aKu bELi jUgAk

Salam petang jumaat... huhuhuhuhu...
tengok tajuk tu... dah akhir² bulan pon aku sebok membeli kan...hahaha
tapi apa yang aku beli ni mmg dah lama aku nak.. mmg nak sgt²
sejak tahun 2007 lagi... masa tu konon² ada orang nak belikan
tapi aku yg segan... sampai orang tu pon ntah dah ke mana...huhuh
dari tahun ke tahun dok tangguh nak beli...
lagi² pulak tengok harga riban² kan... uwaaa...
sabar jek bile tengok kawan² yg dah ada...
bagi sesetengah org mungkin tak penting...
tapi mende ni bg aku sangat berfaedah...
demi masa depan hahahaha...
demi kesihatan... demi kecantikan... heeee
ada gak tgk kawan² yg dah ada... tp tak pakai
uwaaa rugiii... kalo laaa aku yg ada
tau laaa apa aku nak buat....
tapi ada orang kata.. aku tak perlu beli...
tapi bagi aku... mencegah lebih baik kan....
oklahh apa yg aku sebuk sangat nak beli sangat ni kan??

Premium Beautiful

ngeh ngeh ngeh
akhirnya aku beli jugak....
walaupon bukan full set lagi...
beli yang penting dulu... then baru tambah...
dapat pulak harga special...
TQ lah kepada Pn Agen PB tu...heeee
sebelum beli tu discuss dulu ngan kawan²
tp setelah di tolak campur bahagi darab..
demi kebaikan diri sendiri...
akhirnya aku ada Premium Beautiful... heee
tak salahkan melabur sikit
untuk kesihatan... heeee
hari ni dah 2 hari aku gune PB
haruslah tak nampak kesan lagik kan.. heee
tp dr semalam aku mmg rase nak berak jek
ermm mmg ada masalah penghadaman pon
heheheheh... demmm
oklah sebelum tutup cerita
jom tengok kebaikan PB
 
 Penjagaan kesihatan menyeluruh.

• 70% fungsi Premium Beauiful adalah untuk kesihatan.

• Mengesan, mencegah dan merawat Barah Payudara.
• Membantu melancarkan saluran darah arteri, kapilari dan pembuluh utama.
• Menstabilkan kitaran haid yang sesuai.
• Membetul dan memulihkan sistem saraf.
• Membetul dan memulihkan sistem pernafasan.
• Membantu meningkatkan metabolisme.
• Mengurangkan lemak, bahan kimia,toksin & asid dalam darah.
• Mengeluarkan peluh asid dalam tubuh badan.
• Menggalakkan tumbesaran lebih teratur dan sempurna.
• Mencegah pertumbuhan bakteria.
• Menghilangkan rasa sakit pada tubuh.
• Mencegah kulat dan fungus pada bahagian sulit wanita.
• Menghilangkan bau badan.
• Membersihkan aliran udara.
• Mengawal keputihan & menghilangkan Senggugut
• Menstabil dan mengekalkan suhu badan yang sesuai.
• Membantu merawat sakit kepala yang teruk (migrain).
• Mengaktifkan air dalam badan.
• Menstabilkan hormon wanita ditahap yang sesuai.
• Mengukuh & membetulkan kedudukan rahim.
• Melambatkan proses monopus.
• Melambatkan proses penuaan (awet muda)

Kecantikan dan keyakinan.
• Membentuk saiz payudara yang sesuai & mempesona.
• Memberi kesan serta-merta apabila memakainya.
• Mencerahkan pigmen puting agar kelihatan segar.
• Memantapkan payudara dan punggung (tidak lanjut atau jatuh).
• Menghasilkan payudara yang tegang dan gebu.
• Melangsingkan dan membentuk kontur pinggang yang ramping.
• Mengempiskan perut yang buncit serta membentuk susuk tubuh yang menarik.
• Membesarkan serta membentuk dada dan punggung pada saiz yang sesuai (jika terlalu kurus).
• Membentuk potongan badan yang sesuai dipadankan dengan semua jenis pakaian.


2 comments:

  1. Welcome to the club!! Kita pun pengguna PB yg setia kak..
    hari2 pakai..dok rumah pun pakai..
    pergi berbasikal pun pakai..nak cantik luar dan dalam..
    saya yg dh beranak 2 ni lagi la nk kena jaga badan kan..huhuhu..jgn serik dan putus asa..mula2 mmg susah nak pakai, tp lama2 dh bole pakai sendiri..selamat berPB!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe sue tengah usaha la nih... walaupon mula² rase mengah... heeee

      Delete

ske tak entri kite?.. sila la komen