bekgraund

Iklan Lagi

Tuesday, April 10, 2012

aNaK bUaH bArU

ala tomei²...
Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana pada 3 April 2012  kazen aku selamat melahirkan anak pertama die... baby boy... so hari ahad lepas aku ngan mak baru sempat jenguk die kat klang... ni kire anak buah aku yang ke bape ek... ntah  aku pon tak ingat... sume pon anak sepupu sepapat jek... mak aku pon kire dapat cucu dari sepupu sepapat aku jugak la... tuh laaa aku ni ramai beno adik beradik... mak aku ckp...nak tunggu cucu sendiri ntah bile gamaknye (☺☺☺ huhuhu sengeh jek la aku tp dlm hati sentap!!...kekeke ) Sampai² jek terus terkam baby yang tengah tido... dan seperti biasa aku tajuttt nak dokong.... hahaha.. adoiiiyaii...

Kazen aku belom bg nama lagi... die ada gak soh cadangkan nama apa... aku cadangkan letak nama Aaron Mustafa.... hehehe.... adoyai...nak gak letak nama retisss.... tapi aku rase biarlah dorang yang tentukan... tapi dorang ada laa shortlist nama² yang dorang dah pilih... dorang soh pilihkan...ermmm
  1. Naufal Hakim -Dermawan yang bijaksana
  2. Nizar Amsyar -Pemerintah yang cergas
  3. Hadi Amsyar -Pemimpin yang cergas
  4. Hadi Ikram -Pemimpin yang dihormati
  5. Muhammad Naufal -Yang terpuji yang dirahmati
  6. Hafiy Luqman -Yang memuliakan, bijak
  7. Asyraaf Iman -Yang mulia, beriman
  8. Zawir Arfan -Ketua Pemimpin yang mengetahui
haaaa sampai 8 nama ... amik kau....aku ske No 6-Hafiy Luqman ☺.... korang vote yang mana? hehehe.... Apapun nama x kesahla... yang penting baby sihat dan semoga jadi anak yang soleh bila besar nantik...☺☺

6 comments:

  1. kak sally, comelnye!! rindu mase bersalinkn c kakak n babm bam..huhu..org baru nk ckp suka nama yg no 6 tu..nama cantik, makna pun cantik..hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sue... yaey Hafiy Luqman dah selamat bercukur dan leh buat surat beranak...kekek

      Delete
  2. terjumpa info ni, pasal berpantang… selamat berpantang … sharing is caring :) - Cara Bertungku Dengan Mudah Semasa Berpantang

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah terima kasih... saya akan bg tau kazen saya ☺

      Delete
  3. hahaha.. sampei ke sini pon ade posting pasei hafiy.. hehe.. tq2

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen