bekgraund

Iklan Lagi

Friday, June 17, 2011

fArEweLL tO iKa & KL gANgSteR

Lunch tadi aku & gEng Divas pegi tengok KL Gangster... fuhh memang kelazzz citer nih... 5 star aku bagi... lu orang sume ske sgt ngan aaron kan...tp gua tetap ske adi putra yang gagah perkasa..hahaha... sape x tengok rugi woooo....

pecah panggung...pecah kepala....

*********************************************************************************

Hari ni jugak last day ika dak prektikel kat akaun nie... jamuan kiteorg dah buat hari rabu hari tu tanpa aizal... sebab die kuat makan...heheh... tak laa... die pg sbb sydney urusan kerja.. hari jamuan kiteorg bawak pot luck jek... aku buat mee goreng.. kol 5 pagi dah bangun goreng mee..hehehe..tak tau ler apa rase... hentam jek laaa... tp org kata pedas... itu sudah semestinya... i likeee HOT...heheh... ika prektikal 6 bulan... tp rase lama jugak... aku rase mmg lama... sempat la si ika dapat main netbol & voleybol utk BKP.. si Tuan Muda leh lak tanya... "apesal ika tu x habes² lagi prektikal?"... hahaha... ok laaa jom tgk gambo posing maut tadik.... apa pon Good Luck ika... kalo tawen² jgn lupe jempot yer....


ijat meroyan...

eh eh...sape bg teddy bear tuh?..


kenangan dgn staff akaun...

yeaaa...dapat baju rayeee...


1 comment:

  1. adi putra???? BREEZEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! haahahhahhahahah..

    oohhh seth tan... ;p

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen