bekgraund

Iklan Lagi

Wednesday, June 29, 2011

kAwAD vs bEriyAni kAmBinG

nampok tegas... juara la katakan... thn ni?


uwaaa nasi beryani yg ku idam² kan...

tak tau nak pegi yang mana satu... kawad ke jamuan? ermmm...kalo tak pegi kawad kene bagi 1001 alasan... kalo x pegi dah dapat bayangkan bape kerat jek yang datang... mcm semalam aku dgr 8 org jek datang... kesian gak dengor... kesian kat coach yang bersusah payah datang... emel kehadiran pon dah kuar... aduyaiiii nama aku no 1... dah macam aku ketua ponteng pulak... kite tak ponteng tauu.... kite x datang jek...heee heee... tapi kalo x pegi jamuan rugi lak.... sbb berbayar ok... lagi pon bukan selalu... 3 bln sekali jek... dengar lak ada menu beriyani kambing.... terliur gak laaa...sbb dah lama aku mengidam nak mkn nasi beriyani gam... terbayangkan kuah beriyani... sedappp weehhh.... pekena lak air bandung soda... telan air liur aku nih...heee...walaubagaimanapun aku telah memilih untuk ke kawad... kerana semangat nak kekalkan kejuaraan + kesian kat coach + dah tau ramai yg tak dtg... lepas kawad baru pegi jamuan...pelajaran kawad hari ni agak susah dan mengelirukan kerana nak membuat huruf "M"..sampai sekarang aku x dapat bayangkan lagi cemana pergerakan nak jadi huruf M tuh.. sebab baru satu step kan... aduyaiii.... esok mungkin baru faham kot...huhuhu... tadi tuan presiden cakap...akan dapat elaun (yang dtg saja ok...) sbg ganti lunch kiterog.. Alhamdulillah... tadi masa makan nasi dekat jamuan.. wakil tuan kemah jamuan kata aku dapat cabotan betuah... wahhh terima kasih tuan kemah... x dapat mkn beriyani... dapat cabotan betuah pon ok laaa... heee... apa pon nasi + ikan bakar + sambal belacan tadik mmg mabelessss....slurpppppp....

Peace Yooo....

1 comment:

ske tak entri kite?.. sila la komen