bekgraund

Iklan Lagi

Monday, June 27, 2011

hOSpiTaL oH hOsPiTaL

Hari ni bwk mk pg Hospital Serdang ada appointment orthopedik. Kalo hr isnin ni mesti ramai org kat hospital. Pastu dgn keadaan cuaca yg mendung + hujan. Mmg tepat jangkaan aku.. Dkt mrr2 jek hujan trun lebat.. Apalagi jem sapu roti la.. Dr rmh pkl 8.. Smpai serdang pkl 10... Ingat dh boleh lega... Huhuhu blm msuk pintu hopital aku dah terpandang kereta berderet sampai tepi jalan. Aduyaii.. Masalah nak paking la pulakkk... Aku dah bygkn aku kne paking haram tepi jln.. Tapi berkt kesabaran dpt gak aku paking tmpt x bpe nk haram.. Ok la dr kn paking tp hway. Huhuhu.. Aku tk tau la skrg ni..pg mana2 hosptal mesti masalah paking.. Yg buat aku x fhm.. Dh tau hosptl tu tmpt org ramai nk dtg.. Buat la paking bnyk2.. Kata untuk rkyat kn... Huhu pnjg dh aku membebel ni.. Tunggu dftar pn kne q smpai 100.. Pastu nk jmpe doctor pn berjam2.. Bile dh jmpe x smpai 10 minit pn. Adoii sabor jek la...

7 comments:

  1. biasalaa tuuu....hospital kerajaan namanya :P

    ReplyDelete
  2. sangratoo & wardah : naseb baik kat spital x pakai PMCARE..kalo tak meroyan kat spital...huhu

    ReplyDelete
  3. sally tan..saba ye..maklumlah anak tunggal..terpaksa la..nak cepat baik..jumpe doc mangga... :-)

    ReplyDelete
  4. hahahhaahahahahaahhahahaha...ape maknam ni mengigatkan aku kt doc mangga sari hei! hahahaha... sally, nasib bkn pmcar ek kalo x, mroyan lps tu salahkan fie.. hahahahah

    ReplyDelete
  5. mrsbadmmgjht: aku jumpe doc mangga aka manggis...

    ReplyDelete
  6. cik nee : mmg dah meroyan hari jumaat sbb pegi Damai... fie pening akk meroyan... naseb baik x kene bayar...hahaha

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen