bekgraund

Iklan Lagi

Thursday, June 2, 2011

PuAs HaTi KiTer...

Haaa ni bunyik macam ala² tak puas hati kat orang kan? ni sebenarnya nak cite sbb dapat puaskan hati sendiri.... sbb ape? hehe... sbb semalam kite marathon movie...huhu... tengok wayang 2 citer sekali gus... aritu kan aku ada ckp nak tgk wayang kan....pg ngan sape?.. heee takkan pegi ngan ayam pulak kan... pegi ngan ngan org laa... awal² aku dah apply cuti untuk aku berlibur pada 1 Jun 2011... walaupun berstatus cuti... aku dtg laaa kejap opis sementara nak tunggu show time... sekurang² dapat gak aku siap kan keje skit... baik hati kan kite? heeee....



First movie...aku tgk Fast & Furious 5 pukul 11.30pagi... cite yang dah agak lama gak.... mmg best giler... sbb dlm panggung ada 8-10 jek.... heee... boleh la tgk wayang sambil letak kaki atas seat...atau boleh baring² atau guling²....hahaha (aku x der laa buat ghoper itu..hhehe)... cite mmg best laaa.... sesuai laaa dgn aku yg memandu ala² 200km/j... (hahah padahal 60km/j jek....ada hatii)... so x sabar nak tgk F & F 6 pulak....




Habes jek Fast 5... kuar panggung.... pegi bersantap dulu... tiket sume dah beli awal²... tuh yang tak risau sangat.... sbb tadi mood bawak kete laju.... sbb tu laaa lapar x hengatt.... hahah... tepat pukul 2.30 ptg.... aku masuk wayang kali ke-2... huhu kali nih nak bawak mood sedey lakk.... sbb? ramai lak yang tengok citer nih... so x leh laaa nak guling² dalam wayang... kekeke... tak laaa kene laaa bawak mood sedey... sbb nak tangok Nur Amena & Adam.... sape yang berhati kering x sesuai tgk cite Nur Kasih heheh.... kalo tak layan drama die pon x best...sbb dalam filem ada kesinambungan nya.... huh... dah macam pengkritik pulak...hehe... tapi memang tangkap leleh gak laa... heee... uwaaa... uwaaa...uwaaa (kalo kump jambu ni maknanya die sukee..hee) apa? pompuan mmg ske nanges?... silap bang oii.... depan mata oden... abang tuh lap air mato dio bilo tengok si adam dah nak mati.... haaa.... tapi dio cover la skit... sobab ee... awek dio dokek sebelah jo... kono laa control macho....heheh.... bg aku ...jalan cerita mmg best... cume teknik² CGI dlm citer tuh... nampak mcm x real.... heee tp bg aku ok laaa.... sesuai untuk sesisi keluarga.... leh laa bawah anak² tengok time² cuti sekolah ni....




"bila anak adam mati, maka terputuslah segala amalannya kecuali tiga perkara iaitu sedekah jariah, ilmu yang bermanfaat dan anak yang soleh"




***************************************************************************




citer transformer.... 30 Jun 2011... jomm

5 comments:

  1. kite bgtau kat ustazah zainah.. hahahahha

    ReplyDelete
  2. elehhh cemburu la tu.... pasni plan nak tgk X-MEN lak... huhu

    ReplyDelete
  3. nampok sangat gelenyornyer..

    ReplyDelete
  4. unknown : belom tgk lagik laaa.... masa ni citer pon blm kuar lagik.. huhuhu

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen