bekgraund

Iklan Lagi

Sunday, December 11, 2011

aLkiSaH mALaM mAtRaDe 2011

Jumaat lepas hari yang di tunggu2 telah tiba... acara tahunan opis aku Malam Matrade 2011 yang bertemakan warna Oren Hijau Coklat ... bagi aku tentulah berdebar sbb akan naik pentas....bukan untuk APC yer....tapi untuk perform dengan geng koir... minggu ni agak haru biru sket tapi demi nak menjayakan dinner tersebut... aku buat yang terbaek... walaupun macam2 yg terjadi tapi sume under control... boleh dikatakan dari hari isnin - kamis adalah hari yg penoh emosi, hari stress, hari juraian airmata, hari muntah2 sedunia (tuh aku jek..kekek) tapi hasilnya...mmg marvezesss...walaupon ada masalah teknikal masa show tapi kiterorg menten jek.... cayalah untuk korang sume...luv u all... sbb apa jua masalah yg berlaku kite tetap all out.... jangan serik yer kawan2 esp yg baru2 tu.... nanti kite owimbowe owimbowe lg ek..heheh


owimbowee.. owimbowee..

kalo pegi dinner mesti dapat gift kan.... hahah actually aku baru bukak gift tu semalam...bese kalo dinner akan dapat pen, diari, mug... dll.... tapi kali ni dapat set penjagaan kuku, mulut, hidung, telinga (dah macam nama penyakit lak) ..... hahaha kelakar pon ada... tp ok laa.... lepas ni datang opis kene potong kuku... nanti ada pengawas check (macam sekolah lak...heheh) pastu kene trim bulu hidung yer hahah.... mana telinga yg banyak bijih tu sila la korek... next week ada briefing SBPA kan.... kene dgr betol2.... hahah.... bagus gak bg mende tu...


huhu beso nyee ketip kuku... ni nak ketip kuku giant nih...heee

pastu dinner kali ni deme tak panggil penyanyi.... tapi artis jemputan kali ni bekas juara Rajalawak...Nabil & Jep Sepah....asalnya Nabil & Angah.... tapi dengar kata angah x dapat dtg... so jep la ganti.... tapi aku lg suke jep.... mmg x sabo nak tgk dorang.... tgk lawak secara live... memang dorang tak menghampakan... walaupun ada masa2 keadaan jadi boring sket.... maybe sebab 'keadaan'.... tapi dorang dapat cover balik.. kebanyakan meje2 staff matrade penoh sampai abes majlis.... dorang buat lawak sambil buat cabutan betuah... bg aku lawak dorang aku leh terima... walaupon kadang2 ada macam kasar sket... tp bg org laentak tau la... no komen.... hehehe... tapi aku frust la gak sbb x tercapai hajat nak bergambo dgn dorang... :(


hahah... dorang ni wat rahang aku kremmm....

dinner thn ni jugakk... aku kurang bergambor....siyesss.... aku bawak jek kemere kulur kilir.... tapi mcm x der ht nak amik... gambo sorang pon x der... huhuhu.... harapkan kemera kawan2 jek laa.... lagi2 yg bawak kemere yang ada lens panjang 1meter tuh kan (sambil jeling fie...heheh) so kepada kawan2 yg upload gambar kat fb tu aku mintak izin kopipes ekk....heheh tq muah2

sempat bergambo ngan ngan geng akaun...
dan macam biasa... tak lengkap kalo takde lucky draw & best dress... aku x harap sgt laa sbb bese aku x der luck kat dinner... aku selalu luck kat family day & jamuan BKP jek.. kekek...tapi mlm td mmg bajet dah x dpt dah lepas cabutan grand prize.... sekali nabil kata suruh check bawah krusi... jeng3... disebabkan tempat aku duduk tu ramai yg dh balik... kire tu rejeki aku laaa... kekek jadik laaa.... dpt makan burittos free next week...heeee..... kepada yg dapat hadiah yg best2 tu... tahniah laa... yg best dress pon tahniah jugakkk... berbaloi tuka baju lepas koir...heheheh

dinner kali jugak aku telah dapat penyakit mata katarak.... hahaha... seksa betoll... tapi nak cantek bajet mcm artis punya pasal aku redho jeklaa dengan doktor mata katarak tu.... hehehe... yg kelako masa nak bersiap utk koir... dan macam penari IB... besepah x tentu kire.... memula kata nak mektap sama2.... bile tibe masanya... haaa tak sempat dan lepaskan tengkolok sendiri jek....kekek...jangan marah yer geng... mungkin lepas ni koir perlu ada kusus mektap.... kekekek...


seksa tol bila mata kene katarak
sume kaburr... heheh

gitulah alkisah malam matrade 2011.. :)
******************************

4 comments:

  1. nape mata mcm sepet sebelah?berat bulu mata ke hapa?hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahhaha gitu lahhh kekeke sebelah mata cedera sbb mak nam tunjal masa pakai katarak... kekek

    ReplyDelete
  3. geram sbb angklung performance sekejap sgt..huhuhuhu..sume tnya nape kejap..yg lg best ade yg tnya nape angklung ade atas stage, tp x main pun..huhuhu..sentap!

    ReplyDelete
  4. betol tu.... yg rimba harapan tu..akk x tgk lansung pon dorang perform....

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen