bekgraund

Iklan Lagi

Tuesday, December 13, 2011

tHe CaVe Of tHe gOLdEn RoSes

haaaa... just share cite yang aku ske giler masa zaman sekolah...
korang penah tgk tak "The Cave Of The Golden Roses"
baru² ni kat saluran Ceria Anda TV9 dorang ulang balik cerita ni
aku sangat excited laa nak tengok balik sebab ada hero & orang jahat yg hemsem
walaupon citer ni macam cite dongeng kanak²
tapi lantak laaa.... aku tetap ske dan nak tgk gak
sama jugak kalo korang tgk Lord Of The Ring ke, Twilight ke, Harry Potter ke...
sume cite dongeng gak kan....heeeee
so setiap hari ahad pukul 10.00 malam aku akan tercegat depan tv
masa tu x kiree... kene tgk cite fantaghiro gak (mcm budak² kan..heheh)
termasuk la ustajah pon kene tengok gak...gegegege

rupenye cite ni cite italy... hahah


ni laaa heroin die... puteri yg cantek, berani dan penyayang...Fantaghiroo


Romualdo... putera raja yg hemsemm bangatt... boifren Fantaghiro


oowhhh Tarabas...  ♥♥♥ cair aku tgk die nih...
dia ahli sihir yang insaf dan jatuh cinta ngan Fantaghiro
kalo die kawen ngan Fantaghiro pon aku ske...heheh ☺
================================================

6 comments:

  1. aku suka tarabas kak.. dia ensem, macho.. kdg2 jadik beast... cite nie memang aku layan mase zaman remaja dulu.. mmg la cita italy kak.. aku teruja sekali masa part last dia tunjuk castle besa2.. wahhh... bestnye kalau aku ade kat situ...

    ReplyDelete
  2. hahaha mata tarabas ni mmg buat aku cair... hahah skrg ni mcm nak abes dah... sedey lak aku... haha agak² tarabas skrg dah tua ekk

    ReplyDelete
  3. mmg minat giler cite ni..tp rase2nye mase sek dulu cite ni bnyk giler episod..tp yg ulangan ni mcm sikit giler je episod nye..17 episod je kot..

    tarabas tu mmg kacak..cair bila tgk tang mata dia..aduh..husb saya pn ckp dia ahli sihir yg encem..hehehe

    ReplyDelete
  4. suee... dulu masa sekolah akk siap tulis dlm diary tajuk citer ni... sbb sangat suke... hahhaa

    ReplyDelete
  5. hahaha dulu aku verangan..siap potong rambut pendek mcm Fanthagiro..bajett mcm ada Tarabass suke kat aku..hehehehe

    ReplyDelete
  6. hahaha jueee sekarang ko dapat tebabas...hehe

    ReplyDelete

ske tak entri kite?.. sila la komen