bekgraund

Iklan Lagi

Saturday, December 24, 2011

Ohh YeAhh...

Setelah mengharungi minggu2 yang agak bz sebagai retis... semalam semua kembali normal... melaksanakan kerja2 hakiki di opis... dan dapat balik awal (aku balik pkl 7 gak..awal ke tu?heheh) walaupon hari2 yang lepas amat meletihkan tapi boleh dianggap hari yang paling best... mmg best kan ahli2 koir sekelian... nanti kiter citer lain entri ekk?

semalam aku sebagai penjawat awam telah melaksanakan satu tanggungjawab yang agak penting gak la... walaupon ada macam2 kabar angin... tapi kami di menara indah ini tetap meneruskan pilihanraya SBPA... tahniah Unit HRM kerana bertungkus lumus sampai pkl 1 pg dok buat mende ni... dengan nak melayan kerenah pengundi2 selama 2 hari... heheh...Syabasss... nak tau apa yg aku undi? Undi adalah RAHSIA...heheh

envelope yang telah merubah masa depan ku... jeng jeng jeng
 petang tadi ada pegawai bank call aku suruh bayar kad kredit... demmm tapi tibe2 die nk bagi hadiah lak... hahah aku TERKONO... dengg dengg dengg....rupe2nya baru aku teringat... rupenya aku ada join peraduan kat fb Sakurashawl.com... tq nana... len kali wat la peraduan lg...heheh

heheh... jadik laa dpt saguhati...

Yeaa dpt hadiah... Tq sakura shawl..
hari ni masih mencari destinasi percutian... tak tau laa dapat ke tak? ini la jadinya kalo last minit nak bercoti..heheh... nampak gayanya bercoti di rumah jek laaa...

SeLaMat BeRcOTi
BeRhAti-hATi Di JaLaNrAyA
iNgAt OrAnG tErSaYaNg

2 comments:

ske tak entri kite?.. sila la komen