bekgraund

Iklan Lagi

Thursday, August 4, 2011

kUrMa

Alkisah kurma ni.... aku tiap² tahun jual kurma bile tiba bulan pose... thn ni disebabkan supplier lambat bgtau... so aku pon tak amik kesah la pasal nak jual kurma.... biasa bulan Syaaban lagi aku dah jual... tapi thn ni dah masuk Ramadhan pon masih lg x dpt tau ada stok ke tk... so aku memutuskan x de laa jualan amal kurma pada tahun ini... ada gak la customer² lama tanya... aku pon jawab la...takde jual thn ni... sekali tadi mak aku tergerak hati nak call kwn die tu... rupe² kawan mak tu dah tepon rumah banyak kali nak ckp pasal stok kurma dah ada... tapi mungkin time die call tu mak x der kat umah. kot... so walaupun dah telrambat aku pon amik laa jugak untuk jual kat kawan²... kurma bukan leh mkn masa bulan pose jek.... bile² pon leh makan kann... so yg berminat leh la call kite okeh... ☺

Kurma Bertangkai Lyna (Terlaris) RM 15.00

      





Mariami Gred A (Feveret Ramai ☺)
500gram RM 17.50 RM 17.00
250 gram RM 9.00 RM 8.50
  

Rotab Samin RM 8.00

2 comments:

ske tak entri kite?.. sila la komen